,

,

piątek, 1 sierpnia 2014

URODZINY TATY

Yummy. 
 Mój tatuś oficjalnie kończy dzisiaj 41 lat. Wszystkiego naj dla niego! Czas bardzo szybko leci, pamiętam jakby to było wczoraj, kiedy to jeszcze przygotowywałyśmy mu imprezę na 40-stke. Oczywiście popłakał się gdy dawaliśmy mu prezent, sama też się wzruszyłam. Próbował udawać twardziela, ale jakoś nie specjalnie mu to wychodziło :). Cieszę się, że prezent się mu spodobał, w końcu nie łatwo było go zdobyć. Zauważyłam, iż nie może zaakceptować swojego wieku. Wspominał jak to żeniąc się z mamą miał 25 lat, w tym samym czasie pojawiłam się również ja i Sandra. Jest w szoku, że 16 lat minęło tak szybko. Nie dziwię mu się, gdyż i ja nie mogę w to uwierzyć. Nie chcę opowiadać wszystkiego ze szczegółami, gdyż musiałabym się rozpisywać, a to i tak nie ma sensu. Na koniec chciałabym jeszcze raz powiedzieć, że KOCHAM CIĘ TATO! Jutro robimy imprezkę, coś czuję, ze będzie grube melo, już nie mogę się doczekać :).

18 komentarzy:

  1. Jaki oryginalny torcik :D Aczkolwiek powiem, że na ta pogodę idealny :D
    Pozdrawiam i Ciebie i Tatę :D Najlepszego Dla Twojego Taty :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego dla taty:)


    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE ZARÓWNO KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, w takim razie wszystkiego co najlepsze dla taty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę w to uwierzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym lodem hahah :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla taty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że robicie takie imprezy na urodziny taty ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekaż tacie życzenia ode mnie! :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego dla niego o de mnie :)

    Zapraszam: http://tusiia00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Twojego taty! :)

    Zapraszam do siebie :) Mogłabym liczyc na Twoją pomoc? Poklikasz w linki? :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój tata to już "Stary koń" :) Musicie bardzo się kochać! Zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj tak, czas leci jak szalony :))

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety czas leci szybko! ;( spóźnione ale najlepszego! :)

    maja-maaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas szybko biegnie :C
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie mogę uwierzyć, jak to szybko leci. Masakra.

    OdpowiedzUsuń