,

,

środa, 6 sierpnia 2014

PROBLEM Z GŁOWY

✖️miss my fake docs. GET  NEW✨🎫✖️
Uf, wczoraj byłam w Żywcu z dziewczynami pozałatwiać sprawy związane z ostatnimi rzeczami do nowej szkoły, zostało mi jeszcze dostarczenie papierów do sekretariatu i wreszcie wymarzony koniec tej gonitwy. Mimo, że dzień zaczął się wczoraj bardzo kolorowo, do południa wcale taki nie był. Stres, nerwy, bieganie tu i tam. Po pewnym czasie pomyślałam, że wrócę do domu bez pozałatwianych spraw. Jednak dwie godziny przed odjazdem busa udało mi się dodzwonić w jedno miejsce, przez co zdobyłam ostatni świstek z dokumentów, więc cały problem mam już z głowy. Cieszę się, że nie muszę się już niczym przejmować. Teraz całą uwagę skupię na remoncie pokoju, planuje go już tak długo, że myślę, że i to dopnę na ostatni guzik. Efektami na pewno się tutaj pochwalę :). Przynajmniej mam taki zamiar :)

13 komentarzy:

  1. Do jakiej szkoły się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ile to było chodzenia w wakacje rok temu do szkoły przez rekrutację, żeby załatwiać różne sprawy. Czekamy na efekty remontu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia w nowej szkole. Pamiętam, jak rok temu tez biegałam z papierami i martwiłam się, czy zdążę z terminami ;p
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udało pozałatwiać Ci się sprawy. Czekam na fotki pokoju. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    ja wlasnie skonczylam remont ;p

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjecia po remoncie!:)

    Zapraszam do siebie :) sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że już wszystko załatwiłaś :)
    A remont to fajna sprawa. Zmiany zachęcają do nowych wyzwań :3
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No trochę stresu z tym związanego miałyśmy xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam nabór do szkół w lipcu, więc już od dawna mam lajcik ;) poza tym my robiliśmy wszystko przez internet, tylko świadectwo i wyniki egzaminów trzeba było zanieść osobiście także jeszcze lepiej jak dla mnie, bo zawsze mam problem z papierami, zawsze coś zgubię/czegoś zapomnę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na efekt pokoju :D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z papierami już od lipca mam wszystko załatwione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My brother suggested I might like this website.
    He used to be totally right. This publish actually made my day.
    You cann't consider just how much time I had spent for this info!
    Thanks!

    Also visit my web site cheapest website hosting uk

    OdpowiedzUsuń