,

,

niedziela, 17 sierpnia 2014

NIEDZIELA Z KUZYNKĄ

 
Uwielbiam takie dni, kiedy nawet na chwilę nie mam spokoju, gdy po prostu cały czas ktoś do mnie przychodzi. Oczywiście wszystko wychodzi na spontanie. Jedna kuzynka zniknęła, wpadła zaś druga. Mowa o tej ze zdjęcia! Co prawda miałam na dzisiaj całkiem inne plany, bo chciałam zrealizować jedno ze zaproszeń i wybrać się pod Grojec na Kwaśnicę, no ale jak widzę, to non stop wypadają jakieś inne okoliczności, które niestety nie pozwalają mi na to. Dzisiaj już ostatni dzień...no cóż, wybiorę się w przyszłym roku! Jak na razie mam lajty z racji, że kuzynka poszła z rodzicami do sąsiadki. Podobno zostaje tylko do jutra, choć mówiła coś że chciałaby być tu na dłużej. Jeśli tylko ciocia się zgodzi to czemu nie. 
Nie wiem jak Wy, ale ja w powietrzu czuję już jesień. Wieczory stały się bardzo chłodne, słońca też już jest niewiele. Trzeba zaopatrzyć się w jakieś cieplejsze ubrania. Ciekawe, czy zima też nas tak wcześnie zaskoczy jak w zeszłym roku. Ojj, zapomniałabym. Madzia przyniosła ze spaceru z mamą taki piękny bukiecik, jest przepiękny i fantastycznie pachnie. Mały gest, od serca i tak bardzo cieszy! Kocham

23 komentarze:

  1. Bukiecik jest rzeczywiście piekny <3 pamiętaj dostałyśmy go obie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziutka kuzyneczka :>

    http://everyone-is-perfectt.blogspot.com/

    obserw za obserw?

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niestety czuję jesień -.- Zapraszam na krótki post, relacjonujący mój pobyt we Wiedniu ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli proponujesz obserwację - zacznij ;)
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bukiecik ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE:http://zajrzyj-na-moj-blog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten bukiet :D No też zauważyłam, że wieczory już są chłodne, ale mam nadzieję, że zima tak szybko nie przyjdzie ;p

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czuję już jesień >.< Coraz częściej trzeba wychodzić w sweterku >.<

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki kotek !



    zapraszam do mnie, poklikaj w linki proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slodka ta twoja kuzynka *,*
    Mam kuzynke w podobnym wieku i uwielbiam sie nia zajmowac ;)



    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki przecudny kotek! ;D przepiękny tygrysek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka kuzynka :) Kociak też.
    Masz świetny blog. Będę tu zaglądać regularnie.
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    http://moje-zycie-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaką słodką masz kuzynkę <3
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam do mnie!
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. It's in reality a great and useful piece of info.
    I'm satisfied that you just shared this helpful info with us.
    Please stay us up to date like this. Thanks for
    sharing.

    Also visit my web site: cheap web hosting plan

    OdpowiedzUsuń
  17. Posłuchaj mnie teraz kochana bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię, gdy ktoś mnie odwiedza. Czy to mała kuzynka, czy inna rodzina - uwielbiam towarzystwo innych ludzi :) Jeśli chodzi o jesień to tak - zbliża się nieuchronnie. Mieszkam na wsi i kiedy patrzę na gołe pola to aż mi się zimno robi na samą myśl, że to już coraz bliżej :)
    PS. Cudowny koteczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam sie, jesień nadchodzi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza :) Śliczny bukiecik :)
    +widziałam, że mnie obserwujesz, zmieniłam adres bloga więc jeśli chcesz aby moje posty wyświetlały się na liście czytelniczej musiałabyś go ponownie zaobserwować, z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka słodka kuzynka ! *.*
    Jak ma na imię?
    :)
    http://to-co-dyktuje-serce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń