,

,

piątek, 15 sierpnia 2014

NIE MAMY SKRZYDEŁ

  
 Nie wiem nawet od jakich słów zacząć ten post. Kurcze, jestem tak cholernie szczęśliwa, sama nie wiem dlaczego. Nie mam ku temu konkretnego powodu, po prostu samo jakoś tak :). Eh no i mamy dłuższy weekend, który i tak nie robi różnicy ze względu na wakacje. Dzień spędziłam z rodziną, u babci. Planowałam tam spotkać się również z koleżanką, jednak Ona dałaby radę do mnie przyjechać dopiero wtedy, kiedy ja miałam już wyjeżdżać, szkoda. Ale umówiłyśmy się na ostatni tydzień sierpnia na mały wypadzik na miasto, także już nie mogę się doczekać! :) Rok szkolny się zbliża, więc wypadałoby zacząć rozglądać się za jakimiś przyborami do szkoły, właściwie jest mi potrzebny tylko plecak, który mam upatrzony w croppie, zeszyty i coś do pisania. Tyle wystarczy. W planach mam jeszcze duuuuże zakupy odzieżowe, końcem sierpnia się za to biorę. Teraz pozaglądam jeszcze na Wasze blogi, a wieczorem jeśli się uda, to wyciągnę kogoś na spacerek :).Zostawiam Was również z piosenką, od której jestem uzależniona!                
                 

17 komentarzy:

  1. Szczęście to wspaniałe uczucie, uwielbiam gdy bez powodu jestem szczęśliwa. :) Ja też planuję duuuże zakupy, jednak jak na razie ciężko mi się za to zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę zacząć się szykować do tej nieszczęsnej szkoły.. klasa maturalna przede mną.
    To dobrze, że jesteś szczęśliwa :) Może zaczęłaś dostrzegać małe rzeczy ; )
    Właśnie słucham tej piosenki, od której się uzależniłaś. Znam ją bardzo dobrze, kiedyś często jej słuchałam :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten nagły uśmiech zachował się jak najdłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Ja za zakupy szkolne zabrałam się już kilka dni temu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami tak jest, że człowiek jest szczęśliwy bez powodu, ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej jest być szczęśliwym nawet bez powodu nich chodzić naburmuszonym i niezadowolonym z życia. Ja na szczęście nie muszę się przejmować już rzeczami związanymi ze szkołą. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami jesteśmy szczęsliwy bez powodu, to normalne też tak mam ! :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź na twój komentarz u mnie:
    Ja również nie mam pojęcia o co z tym wszystkim chodzi. Jestem ciekawa czy znajdę coś jeszcze.
    Dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas jest tak,.że człowiek czuje niesamowite szczęście, ale nie wie nawet skąd to przyszło :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie jest mieć super humor bez powodu :)
    Podoba mi się Twój blog! :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to dobrze, że jesteś szczęśliwa! To przecież najważniejsze. :)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana ja cię od dawna obserwuję, będzie mi miło jak zrobisz to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona. Nie tylko designem, ale również treścią. :) Pozwól, że zostanę na dłużej. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. i dobrze! bądź dalej szczęsliwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog! :)
    Obserwujemy? :>
    http://sasies-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. to również i moje uzależnienie! Mioush :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga! Dopiero się rozkręcam, będą modne stylizacje, kosmetyki i porady urodowe! zapraszam do obserwacji http://byisiuuulek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis !:)

    Zapraszam do mnie! Blog o zdrowym odżywianiu, treningach stylu życia ale nie tylko..

    http://aktywnaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń