,

,

czwartek, 21 sierpnia 2014

GREEN TEA WITH HONEY || ARIZONA

 
AriZona, czyli inaczej herbata mrożona już dawno opanowała polski rynek. Cieszę się, że w końcu do nas dotarła i można ją kupić prawie w każdym większym sklepie. W USA otrzymamy ją w przeróżnych smakach, których jest bardzo dużo, natomiast w pl mamy ich tylko pięć. Zawsze coś. Można ją kupić między innymi w Żabce czy Carrefour'rze. 
Natrafiając w sklepie na green tea with honey bardzo się ucieszyłam, ponieważ jest to jeden z popularniejszych smaków. Dodatkowo butelka jest mega śliczna, co od razu przykuwa uwagę na półce i dodaje też wizualnego uroku. Krótko mówiąc zielona herbata z miodem nie zrobiła na mnie pozytywnego wrażenia. Zapach jak dla mnie niezbyt przyjemny, a smakuje jak saga z miodem. Zdecydowanie moja mamusia zaparza lepsze herbaty, które zawsze są pyszne. Ten smak nie przypadł mi do gustu, ciekawe jak z czterema pozostałymi..muszę to sprawdzić. Cena butelki to jakieś 5 zł, a puszki 3 zł z grosikami. A Wy co myślicie? Piliście już którąś? :)

33 komentarze:

  1. Nawet nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie piłam jeszcze tego

    ____________________________
    ps. a u mnie? piękna, tiulowa spódnica

    OdpowiedzUsuń
  3. tak i właśnie ta mi najbardziej smakuje, ale kto jak lubi :D
    każdy ma inne gusta smakowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja próbowałam trzy smaki, które aktualnie są w biedronce za niecałe 4 zł;)) Mi też nie smakowała zielona herbata z miodem. Znaczy nie była niedobra, ale jakoś mi nie posmakowała. Pyszna była zielona herbata z granatem, ale według mnie najlepsza była biała herbata z jagodą. Jej smak śnił mi się w nocy;> Pozdrawiam.

    http://lunettesrosesn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widzialam, nie probowalam, ale kusisz!
    xoxo
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłam o smaku granatu i do tej pory się zastanawiam za co zapłaciłam tyle kasy... nic specjalnego. Kolejny przereklamowany produkt który każdy lubi bo jest to modne :P Lepiej kupić pudełko dobrej herbaty i sobie zaparzyć no i schłodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam !
    pyszne to jest :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie umiem się do tego przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie piłam żadnej, nie przepadam za zielonymi herbatami. :P Ale fakt butelki są śliczne.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/2014/08/less-more.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci szczerze, że jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dziś piłam tą samą :D Jestem pozytywnie zaskoczona jej smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie probowalam ,ale mam zamiar;)
    obserwujemy?xwhitecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piłam ją, jest przepyszna! :)
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie piłam, ale widywałam w sklepach xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Piłam już wszystkie i tę lubię najbardziej :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Arizone :) przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam AriZone ♥
    Zapraszam do mnie:
    http://moje-zycie-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piłam jak na razie trzy smaki Arizony. Najlepsza jest zdecydowanie zielona herbata z granatem, ta z miodem też jest niezła, a biała z jagodą jest zbyt mdła i słodka jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy się teraz lansują z tą Arizoną, chyba i ja muszę spróbować :)
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie piłam żadnego smaku, ale butelka jest po prostu bajeczna i w sklepie musiałam zrobić zdjęcie ;)

    natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog, będę zaglądać :) zapraszam również do mnie : http://modnystyl2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piłam ta co Ty:) Jest pyszna ale jak dla mnie moglaby być trochę mniej slodka...

    OdpowiedzUsuń
  23. butelki sa śliczne, jeszcze nie piłam :)))))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety jeszcze nie piłam ;<

    OdpowiedzUsuń
  26. ja w sumie tylko raz spotkałam arizonę w polskim sklepie i to o dziwo w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piałam a herbaty mniej niz 1 % tak bardzo herbata xD
    ale buteleczka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi dear,

    that looks delicious :)
    I don’t know if you noticed, but I have a completely new website, check it out here: www.beneaththecoat.com
    and let me know what you think!
    Also, I am moving from Blogger so you can’t follow me through GFC anymore, but if you go to my new page you will see that you can follow the blog through:
    Bloglovin
    Facebook
    Instagram

    Looking forward seeing you on my blog again!
    K

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie piłam. Zielona herbata smakuje mi najlepiej gdy sama sobie ją zaparzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to nie piła jeszcze Arizony, ale muszę spróbować :) Świetny post, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://natalie--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń