,

,

poniedziałek, 28 lipca 2014

POZYTYWNIE

Think positive
 Właściwie nie za bardzo wiem od jakich słów zacząć ten post. Co niektórzy myślą, iż wróciłam do blogowania ze względu na współpracę. Muszę powiedzieć, że są w wielkim błędzie. Wiem, że przez jakiś czas wszystko na to wskazywało, bo przez kilka miesięcy widniał tutaj baner, który zachęcał do klikania, ale było to tylko na czas zawieszenia bloga. Jeden anonim stwierdził, że nie lubi takich blogerek jak ja. No cóż, nikogo nie trzymam tutaj na siłę, ani nie każę wielbić mojego bloga jak i mojej osoby. Wiem, że prawdziwi obserwatorzy zostaną tutaj i będą mnie dalej wspierać tak, jak robili to do tej pory. Reszta fałszywych czytelników może trzymać się od tej strony jak najdalej i nie zaglądać tutaj, grzecznie mówiąc. I nie, nie przejęłam się tym hejtem drogi anonimie tylko dlatego, że nie napisałeś/aś tego z konta. Twoje słowa jakoś w ogóle mnie nie ruszyły. Będę bloga prowadziła ponownie, ponieważ nabrałam chęci i stęskniłam się za tym dlatego, że przez kilka lat to zajęcie było moją główną pasją. Mimo tych wszystkich złych słów skierowanych w moją stronę i tak będę myślała pozytywnie i żaden anonim tego nie zmieni, tym bardziej że nie wie co było główną przyczyną zawieszenia bloga i dlaczego ten baner tutaj widniał tak na prawdę. Jeśli macie jakieś pytania, uwagi czy kolejne hejty to kierujcie je na aska, a ja tym czasem idę ogarnąć się na wieczór i w między czasie przejrzę Wasze blogi. 

14 komentarzy:

  1. dobre motto!

    ps. a u mnie? TO CO KAŻDY Z NAS LUBI :) STYLIZACJA ZA GROSZE !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że ten hejt Cię nie ruszył.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z tym blogiem :-*


    Zapraszam do mnie your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny post ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/2014/07/hippie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszym blogowaniu ; )
    Nie ma co się przejmować hejtami !

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super ze hejty Cie nioe ruszaja, tak trzymaj :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze znajdą się jakieś osoby, które będą zazdrościć tego co osiągnęłaś.
    Oni tylko czekają na to by mieć jakiś powód do hejta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma się co przejmować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu w takim razie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się, ludzie często piszą i mówią takie rzeczy z zazdrości :c
    Pytałaś o obserwację, ja już : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie warto przejmować się opinią innych ludzi :) Tylko Ty znasz siebie najlepiej i żadne słowa tego nie zmienią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się przejmujesz bo nie ma czym :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Eee tam, nie warto się przejmowac ;)

    OdpowiedzUsuń