,

,

niedziela, 27 lipca 2014

OD NOWA

Hair | via Tumblr 
 Pomysł na założenie bloga powstał chyba 4 lata temu. Posiadał on wiele nazw, a tematyka była różnorodna, w zależności od moich pasji. W końcu padł pomysł, aby stworzyć stronę, którą właśnie jest nierealniie. Dlaczego akurat taka nazwa? Sama nie wiem. Był to totalny spontan, pierwsze co przyszło mi na myśl. 
Osoby, które często zaglądają tutaj, pewnie już dawno się zorientowały, że non stop usuwam posty, później zaczynam od nowa i tak zatacza się z tego błędne koło. Nie będę Wam kolejny raz obiecywać, że to się zmieni, bo nie wiem na jak długo znowu tutaj zagoszczę. 
Postanowiłam wrócić, ponieważ zaczęłam tęsknić za blogowaniem, za Wami. Pracowałam ciężko, aby mieć teraz to co mam! I nie ukrywam, że opłacało się. Kiedyś nie pomyślałabym nawet, że mogłabym zajść tak daleko. Życie jednak lubi zaskakiwać :). Nie wymagam od Was, żebyście czytali to co tutaj piszę. Chcę, abyście wchodzili tu dlatego, że to lubicie, że podoba Wam się to co robię. 
Nie będę już przedłużać, mam nadzieję, że znajdzie się po raz kolejny grupka osób (mniejsza lub większa), która będzie dawała mi powera do dalszej pracy. Na koniec chciałam podziękować wszystkim, którzy pisali do mnie na facebooku, gg czy mailu tak miłe słowa, które w głównej mierze przyczyniły się do mojego powrotu. Aż łezka się w oku kręci, gdy ktoś Ci pisze, że jesteś dla niego motywacją i dzięki Tobie oraz Twojemu blogu odniósł jakiś sukces. Dziękuję jeszcze raz! ;*
 
 

15 komentarzy:

  1. w takim razie powodzenia!:)

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super! :)
    Zycze Ci powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, trzymam kciuki za nowy start, bardzo dużo serca włożyłaś w tego bloga i szkoda by było gdybyś nagle zniknęła :C ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie,że zaczynasz od nowa ; ) Ja tradycyjnie na tym samym blogu już od ponad 3 lat ; ) Śliczne zdjęcia ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia! ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się taka grupka znajdzie, a wśród nich ja :) Powodzenia w dalszym pisaniu! :*
    P.S. Mogę prosić o zserduszkowanie jednego zdjęcia na Instagramie? Biorę udział w konkursie. Szczegóły na końcu dzisiejszego posta. Z góry dziękuję ;*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. blogowanie to coś, z czym ciężko się rozstać...wiem z własnego doświadczenia ;)

    nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia i mnóstwa motywacji i inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu! Trzymam kciuki, żeby zostałaś tu jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostań już na dłużej! Nie odchodź :(
    Bądź silna!

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia :**
    monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia, i oby tym razem na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wracasz :))
    Powodzonka :*

    OdpowiedzUsuń