,

,

wtorek, 29 lipca 2014

LAZY DAY

Chillout ♡
Dzisiejszy dzień był całkiem inny niż te, które minęły. Nawet sama nie wiem kiedy. Połowa wakacji już za nami, sierpień pewnie zleci równie szybko jak lipiec i znowu szkoła, ale cieszę się, bo w końcu poznam moją nową klasę, choć większość już i tak odezwała się do mnie na fb. Zapowiada się zajebiste 10 miesięcy harówy, biorąc pod uwagę osoby z którymi będę miała do czynienia :). Dzisiaj właściwie postawiłam na totalny chill, nie chciało mi się nigdzie wychodzić. Poszłam jedynie to kuzynki na poranną kawę, tradycyjnie. 
Jutro wybieram się do miasta w pogoni za prezentem urodzinowym dla taty i paroma innymi rzeczami. Może uda mi się upolować coś ciekawego. Przy okazji z kuzynem na pogotowie i spotkać się z pewnym anonimkiem, jeśli się uda. Stwierdziłam z kuzynką, że nasze głupie pomysły prędzej czy później poniosą konsekwencje, ale mimo wszystko będzie warto, bo fajnie będzie się wspominało te wszystkie akcje kiedy będziemy już babciami :). yolo

25 komentarzy:

  1. Strasznie sZybko mijają te wakacje :<
    Super , że trafiła ci się taka fajna klasa :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony szkoda że te wakacje tak szybko mijają, a z drugiej nawet się cieszę. Kolejny rok szkolny, nowe wyzwania, w moim przypadku klasa akurat stara, ale tęsknię już za nimi :) Udanych zakupów, ja też muszę wybrać się na takie polowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać co kupiłaś tacie :)

    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/07/fakty-o-mnie.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, lepiej korzystać z życia, a na starość wspominać!:)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No te nasze głupie pomysły. :)
    Na starość będziemy mówić: "Za moich czasów..." :)
    Też się nie mogę doczekać tego, aż poznam w końcu naszą klasę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. eh u mnie straszne nudy ,pogoda sie popsula ;(
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/tiulowe-szyfonowe-spodnice.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj prawda, lipiec zleciał tak szybko.. Sierpień pewnie jeszcze szybciej i znowu szkoła. No ale trzeba się cieszyć tym miesiącem, który pozostał. Sama pamiętam jak rok temu szłam do liceum, nowa klasa i w ogóle, a rok szkolny tak szybko zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. połowa wakacji:) to jeszcze sporo czasu :)

    ps. a u mnie? NOWOŚCI CIUSZKOWE W ATRAKCYJNYCH CENACH :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też we wrześniu poznam już nową klasę. :) `ale oby ten sierpień mijał nam bardzo wolno. Jeszcze zatęsknimy za wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście wakacje bardzo szybko lecą. Nie ma czym się martwić jeśli się je prze leniuchuje, ponieważ one od tego są :D Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje strasznie szybko zlatują, staram się teraz jak najwięcej odpoczywać i czerpać koorzyści z wolnego! :)
    Też nie mogę doczekać się, aż poznam swoją nową klasę :)

    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam czasu ostatnio nawet dobrze poleniuchowac:/ a juz polowa wakacji ;(;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcę już zobaczyć moją nową klasę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post <3 piękny wygląd bloga, zapraszam do siebie :) http://whereareyoujulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami warto sobie zrobić taki luźny dzień ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcie :)

    http://wuki-and-czusi.blogspot.com/ + obserwujemyy

    OdpowiedzUsuń
  17. oo tak, mi takie akcje z poprzedniego roku zostaną w pamięci już na zawsze :D
    Swoją drogą, takie leniwe dni są czasem dobre, prawda? Chwila tylko dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Do której klasy teraz idziesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzę o luźnym dniu, który mogłabym spędzić na słoneczku...

    OdpowiedzUsuń
  20. zleci zanim zdążymy sie obejrzeć :)
    http://to-co-dyktuje-serce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet mi nie mów o czekającej nas szkolnej harówie...

    OdpowiedzUsuń